LIFE UPDATE

Hej! Powracam do blogowania pełną parą, to jeden z wielu moich wakacyjnych celów :)

Po pierwsze i najważniejsze - zmieniłam nastawienie do życia i zaczęłam praktykować wiele nowych rzeczy.

Przede wszystkim wdrożyłam w moje życie self-love i self-care i chociaż często ciągnie mnie do bycia smutnym, olewającym wszystko dzieckiem nie potrafię tak.

Zaczęłam się interesować społeczeństwem i tym jak ono funkcjonuje; planetą i dbaniem o nią oraz celebrowaniem dnia codziennego.

Obecnie nazywam siebie feministką, minimalistką, wegetarianką (która za 3 lata będzie weganką), obrończynią praw zwierząt i ludzi uciśnionych. Jednak czuję, że niedługo do listy dojdzie jeszcze ekonomistka, żyjąca w stylu zero-waste oraz slow life i oczywiście zadowolona i pełnowartościowa, zdrowa kobieta (no dobra, może troszeczkę przesadziłam :") ).

Jeżeli jednak was zainteresowałam moimi życiowymi zmianami to polecam pisać do mnie (miejsce kontaktu zostawiłam w zakładce contact).
Piszcie także, jeśli chcielibyście się więcej dowiedzieć o moich psychicznych przemianach, mogłabym zrobić o tym kilka dłuższych postów :))

See ya!

Komentarze